صدور بیش از ۱۱ هزار کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۱ فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در استان از اول امسال تاکنون خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۱ فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در استان از اول امسال تاکنون خبر داد و گفت : همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۹۷۳ کارت تردد مسافر نیز تمدید شد.

وی  از تمدید پروانه فعالیت ۶۶ شرکت و مؤسسه مسافربری فعال در سطح استان خبر داد و گفت : از اول سال جاری تاکنون نیز ۵۰۰ مورد بازدید به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر انجام شده است.

کرمی اظهار داشت: در این مدت بر نحوه فعالیت رانندگان بخش جابجایی مسافران بازدید‌های دوره‌ای و دروازه‌ای به تعداد ۳۵۴ مورد به عمل آمده و همچنین بر بیش از ۶۰۰ مورد ناوگان نظارت انجام شده است.

وی گفت: اقدام‌هایی از قبیل: نظارت برعملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری و حمل ونقل و همچنین بررسی، اعلام نظر و تکمیل مدارک متقاضیان تأسیس شرکت‌های مسافربری و باری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح نظرسنجی و بررسی رسیدگی به پیشنهادات و شکواییه‌های واصله در امور جابجایی مسافر و کالا، اجرای ضوابط بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها نیز طبق روال همیشگی انجام شده است.

کرمی همچنین گفت: در آینده نزدیک درصدد کنترل عرضه خدمات حمل و نقل مسافر و چاپ و توزیع تراکت‌های اطلاع رسانی حقوق مسافر و توزیع آن هستیم تا بتوانیم خدمات با کیفیت تری به مسافران ارائه دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

۱۶ هزار و ۹۷۳ کارت تردد مسافر نیز تمدید شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار