در دیدار با وزیر صمت اتفاق افتاد؛

احداث صنایع پایین دست پتروشیمی و کارخانه تولید خودرو‌های هیبریدی در میاندوآب

وزیر صمت گفت: دستور ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی و احداث کارخانه خودرو‌های هیبریدی در میاندوآب صادر شد.

احداث صنایع پایین دست پتروشیمی و کارخانه تولید خودرو‌های هیبریدی در میاندوآب حاصل دیدار مسئولان میاندوآبی با وزیر صمتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی قهرمانی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ در دیداری که در محل دفتر رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، با درخواست ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی موافقت و در دستور کار دولت قرار گرفت.

قهرمانی افزود: با مشارکت شرکت ایدرو تصمیم بر این شد که با سرمایه گذاری ۴۹ دردصد دولت و ۵۱ درصدی بخش خصوصی صنایع پایین دست پترووشیمی در میاندوآب راه اندازی شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر صمت مجوز احداث تولید خودرو‌های هیبریدی توسط سه سرمایه گذار میاندوآبی را هم امضاء کرد و امیدواریم بخش خصوصی هر چه سریعتر بتواند این صنعت را در میاندوآب راه اندازی کند.

گفتنی است در این جلسه، جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس، مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب، جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی غیب اله رحیمی یکی از اعضای شورای شهر و همچنین سه سرمایه گذار میاندوآبی ترکمان غلامی، حسین خدایی و یوسف بکتاش حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: وازرت صمت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.