رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل؛

بودجه استان اردبیل سال آینده ۴۲ درصد افزایش می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بودجه سال آینده استان ۹۴۵ میلیارد تومان در لایجه بودجه درج شده است که نسبت به سال ۹۷،۴۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل عصر امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: بودجه سال آینده استان به مجلس ارسال شده است و با پیگیری‌های مسئولین استانی افزایش چشمگیری در بودجه بیشتر پروژه‌ها رخ داده است.

وی تریح کرد: بطوریکه حوزه توسعه راه‌های استان با ۶۴ درصد رشد، تعمیرات بیمارستان‌ها با۸۷ درصد رشد، پروژه‌های فاضلاب شهر‌ها با ۳۲ درصد رشد، ۲ برابر شدن بودجه پروژه ملی احداث باند ۲ بزرگراه اردبیل به مشگین شهر و افزایش بودجه طرح آبرسانی به ۳ شهرستان، از طرح‌ها و پروژه‌هایی هستند که به لطف خدا نسبت به سال گذشته افزایش بودجه در روند پروژه‌ها را در آن‌ها شاهد خواهیم بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان از لایجه بودجه پیشنهادشده سال ۹۸ به پروژه راه آهن اردبیل تخصیص خواهد یافت بیان کرد: علاوه بر این ۲۵۰ میلیارد تومان نیز کمک بانک خواهد بود که جمعا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه راه آهن اردبیل _میانه است تا بر اساس قول‌های داده شده و با کمک خداوند سال ۹۹ شاهد بهره برداری از این پروژه مهم استان باشیم.

وی تصریح کرد: افزایش بودجه استان در سال آینده در حالی اتفاق خواهد افتاد که بودجه کل کشور همان ۶۲ هزار میلیارد تومان است و این در نتیجه تلاش همه‌ی مسئولین استانی است که برای آبادانی و رونق اقتصاد و افزایش اشتغال استان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اختصاص 150 میلیارد تومان اعتباربه پروژه راه آهن اردبیل

برچسب ها: بودجه ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.