چاپ ۱۴۲عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت در خراسان جنوبی

۱۴۲عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت در خراسان جنوبی به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا استان در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزارکنندگان کنگره ملی ۲هزار شهید خراسان جنوبی گفت: 142عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت به چاپ رسیده که 122 کتاب در اجلاسیه های مختلف  رونمایی و  95کتاب در دیدار با مقام معظم رهبری تقدیم ایشان شد.

وی با بیان اینکه یاد شهدا و عزت نباید فراموش شود، افزود: ترویج فرهنگ شهید و شهادت پایانی ندارد و نشر این ارزش ها در جامعه همچنان ادامه دارد و از آنها پاسداری خواهیم کرد.

سردار قاسمی از کارها و تلاش های زیاد صورت گرفته برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ملی 2هزار شهید استان در دو سال و نیم گذشته خبرداد و افزود: کارهای ساختاری، برنا مه ریزی، خدماتی، عمرانی، هنری، آموزشی، محرومیت زدایی، برپایی نمایشگاه های مختلف، فعالیت در فضای مجازی، تبلیغات و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های انجام شده برای برگزاری این کنگره در استان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان کنگره ملی 2هزار شهید استان از تولید و پخش برنامه های مرتبط با شهدا و کنگره در صداوسیمای استان و پخش از شبکه های سراسری قدردانی کرد و گفت: در سال۹۱ هم  اجلاسیه شهدا  در بیرجند برگزار شد که برای تمام شهرهای کشور الگو قرار گرفت.

علوی مقدم معاون عمرانی استاندار هم در مراسم اختتامیه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان ضمن تاکید بر هجوم دشمن در موضوعات فرهنگی و ارزشی گفت : دشمن بعد از مایوس شدن در مقابله نظامی و تحریم ها ، ارزش های ما را نشانه رفته که باید هوشیار و آگاه باشیم.

وی افزود: کنگره ملی ۲ هزار شهید استان نشان داد که اگر ما انسجام ، همکاری و همدلی داشته باشیم ، کارهای نشدنی ، شدنی است.

علوی مقدم با بیان اینکه جایگاه امروز ما و امنیت ما به پاس جان فشانی شهدا است، افزود: برگزاری این اجلاسیه ها و یادواره ها برای این است  تا قدردان شهدا باشیم و یادشان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.