اهتزاز پرچم «یا ابالفضل العباس(ع)» توسط شهید بیضایی در نزدیکی تکفیری‌ها +فیلم

ویدئویی از اقدام شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی در اهتزاز پرچم «یا ابالفضل العباس(ع)» تنها چند ساعت قبل از شهادت را مشاهده می‌کنید.

اقدام جالب شهید محمودرضا بیضایی چند ساعت قبل از شهادتش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۹ دی ماه سالروز شهادت شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی است که در سال ۱۳۹۳ و در منطقه قاسمیه دمشق به شهادت رسید.

همرزمان شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی تعریف کردند برای شناسایی منطقه‌ای در حلب سوریه به پشت‌بام مسجد تخریب‌شده‌ای رفته بودند. گنبد سبزرنگ مسجد ریخته و آسیب‌دیده بود اما پرچم قرمزرنگی هنوز بر بالای آن دیده می‌شد. باد پرچم را به دور میله‌اش چرخانده بود و نوشته روی آن دیده نمی‌شد.

شهید بیضایی بی‌‌تفاوت از این‌ که توسط تکفیری‌ها که در نزدیکی آن‌ها بودند، مورد اصابت گلوله قرار گیرد، با شوقی عجیب به بالای گنبد می‌رود و باله پرچم را در باد رها می‌کند. روی پرچم سرخ‌رنگ عبارت «یا اباالفضل العباس» نوشته شده بود. همرزم شهید همین‌طور که دارد از او فیلم می‌گیرد، به او می‌گوید: «ان شاءالله بری کربلا».

به سه ساعت نکشید که شهید بیضایی به آرزویش رسید. در یک کانال چند ترکش به پهلوی چپش اصابت کرد و به شهادت رسید. بالای سرش که رسیده بودند، نفس‌های آخرش بود. غلتیده به خون آرام بود و ذکر می‌گفت.

در ادامه ویدئوی مربوط به ماجرای مذکور را مشاهده می‌کنید:

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۸:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
درود بر غیرت و شرفتان مردان آسمانی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۷
درود بر شرفش
Iran (Islamic Republic of)
نرسی یوریان
۱۱:۲۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
درود بر روان پاکش