امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

فرماندار نقده گفت:امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان نقده با محوریت تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به ریاست فرامرزی فرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری نقده برگزار شد.

 فرامرزی فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به سخنانی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) و تفسیر آن توسط مقام معظم رهبری (مد) عنوان کرد: ما مسئولین باید بستر لازم برای اعتماد عمومی را فراهم کنیم و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه عملکرد ما بی ریا، صادقانه و بر محور عدالت باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه سخنان خود به تحمیل تحریم‌های ظالمانه و ناروای استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در این برهه حساس باید بیش از پیش به فکر جلب رضایت عمومی و تکریم ارباب رجوع باشیم.

فرامرزی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تأکید کرد: مراسمات امسال باید باشکوهتر و پررنگتر از سال‌های قبل برگزار شود و ملت ایران همچون سال‌های قبل و بیشتر از آن در این مراسمات دخیل باشند، چرا که مردم زینت و پشتوانه نظامند.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه خائن گفت: حکومت ظالمان در دنیا دوامی ندارد و این ظالمان باید از شاه خائن عبرت بگیرند.

در ادامه جلسه حاج ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت نقده با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب، عنوان کرد: به یاری خداوند متعال امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوهتر از سال‌های قبل جشن گرفته و آرمان‌های انقلاب را به ثمر خواهیم نشاند.

وی عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی و توجه به اقشار ضعیف مردم را از اهداف و آرمان‌های انقلاب دانست و خطاب به مسئولین گفت: در بین مردم حضور یابند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بشنوند و درصدد حل آن برآیند، چرا که دشمنان سخت در تلاشند تا ضعف برخی از مدیران را به ضعف نظام نسبت دهند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین منیری امام جمعه محمدیار مسئولیت را امانتی در اختیار مسئولین دانست و از آن‌ها خواست در تسریع و تسهیل امور مردم در حوزه وظایف خود بیش از پیش تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/م

برگزاری هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.