غایبان جشنواره موسیقی فجر امسال چه کسانی هستند؟

تعدادی از خواننده ها علی رغم کنسرت های مختلف و حضور فعال در عرصه موسیقی، در سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور ندارند که باعث تعجب دوستداران موسیقی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، مسئولان در بخش پاپ سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر سعی کردند سلیقه‌های مختلف را در نظر بگیرند از این رو خواننده‌های جوان و با سابقه مانند بهنام بانی، شهاب مظفری، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، محسن ابراهیم‌زاده و گروه‌های هفت، پازل و ماکان میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ هستند.

بهنام بانی، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، پازل بند و ماکان بند در دوره پیشین (سی و سوم) نیز حضور داشتند و محسن ابراهیم زاده برای اولین بار در این رویداد به روی صحنه می‌رود.

اما موضوعی که باعث تعجب برخی از دوستداران موسیقی شده این است که خوانندگان با سابقه ای چون محسن یگانه، رضا صادقی، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، محمد علیزاده، مهدی یراحی، امید حاجیلی و خوانندگان دیگری چون سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، علی لهراسبی، مازیار فلاحی، حامد همایون، زانیار خسروی و تعدادی دیگر از هنرمندانی که در دوره‌های پیشین جشنواره موسیقی فجر اجرا و البته با برگزاری کنسرت‌های مختلف حضور فعال و موثری داشتند، در این دوره از جشنواره حضور ندارند که این موضوع برای اهالی رسانه و دوستداران موسیقی قابل تامل و از نکات جالب توجه بخش موسیقی پاپ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر است.

گفتنی است سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری به دبیری شاهین فرهت برگزار می‌شود و مرکز همایش‌های برج میلاد، میزبان علاقه‌مندان بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر است.

انتهای پیام/

کدام خواننده ها در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر حضور ندارند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۱۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام چرا اسمی از حامد زمانی نمیاد
آخرین اخبار