اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد در نشستی مسائل و موضوعات شهری را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این نشست که با حضوراصحاب رسانه برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر درخصوص پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری از جمله طرح تجاری وخدماتی نیمه تمام خیابان سید نظام، پارکینگ طبقاتی و نیز موضوع پایانه مسافربری شمال شهر سئوالاتی مطرح کردند. 

اقدام شهرداری پیرامون تدوین تعرفه عوارض محلی و نیز تدوین بودجه عمرانی و جاری سال ۹۸ یکی دیگر از مواردی بود که علیزاده آذر، شهردار مهاباد در خصوص آن توضیح داد.

در این نشست اجرای طبقه بندی مشاغل کارگری در شهرداری مهاباد نیز مطرح شد.

طرحی که هدف از آن مناسبات صحیح کارگر با بازارکار و دامنه مسئولیت‌های مشاغل مختلف است که به واسطه اجرای این طرح، کارگران با توجه به حرفه، تخصص، سوابق خدمتی و سختی کار طبقه بندی خواهند شد و درگروه‌های شغلی متناسب با وضعیت خود قرار خواهند گرفت.

با اجرای این طرح و پس از طی مراحل اداری، قرارداد‌های پرسنل بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل تنظیم و صادرخواهد شد و با اجرای آن دستمزد کارگران شهرداری افزایش خواهد یافت.

موفقیت ۱۸ تن از نیرو‌های آتش نشانی مهاباد در آزمون علمی تخصصی آتش نشانان استان و همچنین تصویب تدوین دفترچه ارزش معاملاتی املاک شهر مهاباد از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ج

نشست شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.