خط حمله شکننده استقلالی‌ها در نیم فصل دوم

تیم فوتبال استقلال در حالی رقابت‌های نیم فصل را آغاز می کند که این تیم هنوز در خط حمله تقویت نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال استقلال در حالی قرار است تا 18 روز دیگر اولین دیدار خود در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را برگزار می کند که خط حمله آبی پوشان هنوز وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

پس از جدایی الحاجی گرو از خط حمله و در حال حاضر مصدومیت مرتضی آقاخان ،وضعیت مهاجمان استقلال خوب نیست و جدا از این موارد روح الله باقری هم مراحل درمانی خود را پشت سر می گذارد .

جدایی جابر انصاری و خروج نام این بازیکن از لیست استقلال هم باعث شده تا آمار سنی خط حمله استقلال پایین بیاید تا بدین ترتیب جایگاه ها به مرتضی تبریزی،مهدی قائدی ،الهیار صیاد منش و در نهایت فرشید اسماعیلی در نقش هافبک هجومی برسد .

البته سرمربی تیم فوتبال استقلال روی بازیکنانی همچون زکریا مرادی و معراج پورتقی نیز که از امید ها به جمع آبی پوشان پیوستند حساب ویژه ای باز کرده و آنها نیز می توانند در خط حمله بزرگسالان در نیم فصل دوم نقش آفرینی کنند.

به هر ترتیب استقلالی ها در حالی رقابت های خود را از چند روز دیگر آغاز می کنند که هنوز بازیکن جدیدی به دلیل مشکلات مالی جذب تیم نشده و آبی پوشان با در اختیار داشتن بازیکنان نام برده شده می توانند برابر حریفان به میدان بروند مگر اینکه مسئولان باشگاه با جذب یک یا دو بازیکن خارجی خط حمله خود را تقویت کنند.


بیشتر بخوانید:

مهاجمان جدید استقلال اردوی ترکیه را از دست دادند

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

اعتصابی دیگر برای استقلال در راه است

جواب باشگاه استقلال به بازیکنان معترض به لغو اردوی قطر


انتهای پیام/

جوانان خط حمله استقلال را تسخیر کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار