معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد

استاندارد سازی مطالبه مهم مردم در راستای تحقق عدالت اجتماعی

معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: استاندارد سازی مطالبه مهم مردم در راستای تحقق عدالت اجتماعی است و باید محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، فیلی معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای فنی استان با بیان اینکه مردم قیمت تمام شده‌ کالا را پرداخت می‌کنند گفت : این در حالی است که برخی واحد‌های تولیدی به استاندارد سازی کمتر توجه کرده اند .

وی اضافه کرد: در یک برنامه‌ی زمانبندی شده با مشارکت اداره‌کل استاندارد، آزمایشگاه‌ها و شورای فنی، تولیدات همه‌ واحد‌های که مشمول استاندارد اجباری می شوند باید فرایند استاندارد سازی را طی کنند.

فیلی همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن ۳۷ طرح عمرانی در شهرستان بویر احمد گفت: با تشدید کار کمیته‌ نظارت اجرای طرح‌های عمرانی با حساسیت و دقت بیشتر ادامه داشته باشد .

در این نشست سهمگین معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی استان هم به مشکلات منطقه‌ی شرف آباد در ایام بارندگی و جاری شدن سیلاب و خطرات ناشی از آن اشاره کرد و افزود: به زودی با مشارکت آب منطقه ایی و شهرداری در قالب طرح تفصیلی مشکلات این منطقه که در حوزه‌ی آبریز سیلاب شهر یاسوج قرار دارد برسی می‌شود .

سهمگین اضافه کرد: کمیته‌های نظارت و فنی ذیل شورای فنی استان امسال در ۸ شهرستان بالغ بر ۳۰۰ طرح عمرانی را نظارت کردند که با رفع نقایص ۱۵ درصد از این طرح‌ها همه‌ی آن‌ها به تایید فنی این شورا رسید.

وی همچنین از کسب رتبه‌ی هفتم سازمان مدیریت و برنامه ریری استان در تعیین شاخص‌های عمومی و اختصاصی کشور خبر داد.

 انتهای پیام/غ

کسب رتبه‌ی هفتم سازمان مدیریت و برنامه ریری استان در کشور

برچسب ها: استاندارد ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.