از ابتدای سالجاری؛

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان نمین

فرماندار شهرستان نمین از ایجاد یک هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  عاطف ناصری، فرماندار نمین در جلسه بررسی طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان نمین تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌های انجام یافته می‌توان به جرات از شهرستان نمین به عنوان یکی از شهر‌های پیشتاز استان در ایجاد اشتغال یاد کرد.

وی افزود: آمار اشتغال موجود راستی‌آزمایی شده و طبق لیست اعلامی از سوی تامین اجتماعی شهرستان نمین افراد دارای کار از کد بیمه‌ای برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان نمین یادآور شد: به دلیل اینکه قسمت عمده‌ای از صنایع استان اردبیل در محدوده شهرستان نمین واقع شده است، این شهرستان از پتانسیل مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری برخوردار بوده تا در افزایش آمار اشتغال نیز بیش از گذشته موفق ظاهر شد.

ناصری اضافه کرد: شهرستان نمین با دارا بودن شهرک صنعتی شماره دو، ناحیه صنعتی نوجه‌ده، منطقه ویژه اقتصادی و شهرک خصوصی آرتا پلاست ضمن بالا نگه داشتن میزان ایجاد اشتغال از سهمیه اختصاص یافته توانسته است از ابتدای سال ۹۷ تا پایان دی ماه در موضوع کارافرینی موفق عمل کند.

وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی فاز‌های جدید شرکت‌های خصوصی و احداث کارخانجات متعدد در منطقه ویژه اقتصادی نمین امیدواریم شاهد افزایش اشتغال در سال آتی باشیم.
انتهای پیام/ح

شهرستان نمین از شهر‌های پیشتاز استان در ایجاد اشتغال

برچسب ها: اشتغال ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار