بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از مراحل آخر تدوین «ماجرای نیمروز ۲؛ ردخون»

در آستانه آغاز اکران فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر، رئیس سازمان صدا و سیما در جریان مراحل آخر تدوین «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آغاز اکران فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر، رئیس سازمان صدا و سیما، با حضور در جمع تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» در جریان داستان این فیلم و مراحل آخر تدوین آن قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از مراحل آخر تدوین «ماجرای نیمروز ۲؛ ردخون»

در این دیدار صمیمانه سید محمود رضوی و محمد حسین مهدویان، گزارشی از روند تولید این فیلم سینمایی و چگونگی بهره گرفتن از آرشیو سازمان صدا و سیما برای تولید بخش‌هایی از آن ارائه کردند.

دکتر علی عسکری هم در این دیدار با تمجید از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۱» برای سازندگان این فیلم سینمایی و دیگر فیلمسازان حوزه انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است؛ در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» سید محمودرضوی و محمدحسین مهدویان با استفاده از تکنیکی جدید از فیلم‌های آرشیوی موجود در سازمان صدا و سیما بهره برداری کرده اند که در سینمای ایران برای نخستین بار اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۰۰:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
آقای رضوی و آقای مهدویان ، ممنونم که با فیلم ماجرای نیمروز ، حقیقتی تاریخی که در ایران اتفاق افتاده بود و ماها فقط چیزی شنیده بودیم ، اما با فیلم شما عزیزان از عمق ماجرا و جانفشانی نیروهای عزیز و گمنام اطلاعات در برچیدن سفره نامردی ها در کشورمان دقیقا آشنا شدیم . دست پر مهرتان را در وانفسای بازار تکراری فیلم های " روانی بازی ها " و " عشقی شکست خورده ها " با احترام تمام می فشاریم .
Germany
آرش
۱۴:۴۷ ۳۰ دی ۱۳۹۷
خوش بحالتون تو این گرونی چه میوه هایی میخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سیب پرتقال کیوی.. به جای پول اینترنت برو بخر ... یعنی خوشم میاد همیشه چشم ظاهر بین دارید و کلا پرت میپرید
آخرین اخبار