در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«بعلاوه چهل» چشم انداز دهه پنجم انقلاب را مشخص می‌کند

حامد شکیبانیا گفت: برنامه تلویزیونی «بعلاوه چهل» دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را ارزیابی و چشم انداز دهه پنجم را مشخص می‌کند.

«بعلاوه چهل» چشم انداز دهه پنجم انقلاب را مشخص می‌کندحامد شکیبانیا تهیه کننده برنامه تلویزیونی «بعلاوه چهل» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محتوا و تولید این برنامه تلویزیونی اظهار کرد:شعار ما در این برنامه اندوخته ای برای دهه پنجم است. ما به دنبال این هستیم که دستاوردهای این چهل سال را بررسی کنیم و براساس آن، چشم‌انداز دهه پنجم را برمبنای حوزه‌های مختلف درمانی، پزشکی، علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ... مشخص خواهیم کرد. البته در این برنامه ضمن بیان دستاوردهای این چهل سال، به کاستی‌ها و نقاط ضعف هر حوزه نیز اشاره می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور کارشناسان هر حوزه گفت: در هر برنامه به فراخور موضوع، مهمان آن قسمت مشخص خواهد شد و سعی کردیم از چهره‌های برجسته هر حوزه علمی، پزشکی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دعوت کنیم. البته در خِلال برنامه گزارش هایی از دیگر افراد آن حوزه نیز خواهیم داشت.

تهیه کننده برنامه «بعلاوه چهل» افزود: هر قسمت از برنامه شروع و پایان خودش را دارد و هر برنامه پرونده ای است که سابقه چهل ساله هر حوزه را ارزیابی می‌کند.

وی ادامه داد: تمام سعی ما این است که برنامه مناسب با مخاطب شبکه یک باشد و خیلی به دنبال مخاطب خاص نبودیم،به همین دلیل از یک مجری معروف دعوت کردیم تا برنامه را اجرا کند.

شکیبانیا با بیان اینکه این برنامه در دهه فجر همه روزه روی آنتن خواهد رفت، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ کرده ایم که «بعلاوه چهل» را تا آخر سال ادامه بدهیم و پس از دهه فجر یک روز در هفته پخش می شود.

گفتنی است «بعلاوه چهل» کاری از گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما که در ۲۶ قسمت ۷۵ دقیقه ای، سه شنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

شبکه یک میزبان «بعلاوه چهل» می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار