طهرانچی مطرح کرد؛

آغاز سال مالی دانشگاه آزاد همزمان با سال تحصیلی/ بیمارستان‌های دانشگاه، مرکز درمانی مستقل می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد از سال آینده سال مالی دانشگاه متناسب با سال تحصیلی می‌شود.

سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی مقارن با سال تحصیلی خواهد شد/ اداره بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز درمانی مستقلبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌ امنای دانشگاه، با تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، گفت: بخشنامه پیش‌بینی و تدوین بودجه سال آینده برای تمامی واحد‌ها ارسال شده است تا بودجه سال آینده به درستی تنظیم شود.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد که از سال آینده سال مالی دانشگاه متناسب با سال تحصیلی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سالیان گذشته که سال مالی دانشگاه با سال شمسی متناسب بود، مشکلاتی در بودجه ریزی واحد‌ها به وجود می‌آمد، گفت: بر این اساس مقرر شد از سال ۱۳۹۸ سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع سال تحصیلی که از مرداد ماه است، آغاز شود.

طهرانچی ادامه داد: ساختار کلی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های دانشگاه ابلاغ شده که واحد‌ها در حال تدوین ساختار‌های تفصیلی خود هستند.

در ادامه این جلسه پیشنهاد اداره بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز درمانی مستقل که دارای هیئت عامل و کمیته عالی راهبری باشد، از طرف معاونت علوم پزشکی مطرح و به تایید و تصویب اعضاء رسید و مقرر شد برای تایید نهایی به هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد ارسال شود.

انتهای پیام/

اظهارات طهرانچی در جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار