سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

نقاط حادثه خیز در مقابله با طغیان رودخانه شناسایی شود

سرپرست فرمانداری حمیدیه بر شناسایی نقاط حادثه خیز در مقابله با طغیان رودخانه و احداث و ترمیم سیل بندها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه مدیریت بحران حمیدیه در راستای بررسی و اجرای مصوبات کارگروه تخصصی سیل مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استانداری خوزستان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، بخشداران، مسئولان امور آب مرکز و منطقه جنوب غرب و سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه به باران های اخیر و بالا رفتن آب رودخانه و کانال ها اشاره کرد و خواستار هماهنگی و همکاری همه اعضاء و همچنین بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در راستای مقابله و جلوگیری از وقوع هرنوع اتفاقات غیر مترقبه شد.

وی در ادامه، شناسایی نقاط حادثه خیز و اتخاذ تدابیر جهت جلوگیری از هر نوع طغیان رودخانه را مهم دانستند و بر لایروبی کانال های و همچنین احداث و ترمیم سیل بندها این شهرستان تاکید نمود.

هاشمی در پایان ضمن اعلام هشدار در جهت جلوگیری از کشت و کار در حریم رودخانه و کانال ها، خواستار هماهنگی کشاورزان و اهالی روستاها با بخشداران در صورت مشاهده هر نوع اتفاق شدند.

سپس در ادامه این جلسه هر کدام مواردی در خصوص جلوگیری از بحران طغیان آب رودخانه و کانال ها و همچنین میزان آب موجود و شناسایی نقاط حادثه خیز ارائه نمودند.

گفتنی است؛ سرپرست فرمانداری بهمراه مسئولین حاضر از رودخانه کرخه و نقاط حادثه خیز بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/گ

شناسایی نقاط حادثه خیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.