هیئت احیای زاینده رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور اضافه شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : اضافه شدن هیئت احیای زاینده رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور قابل تقدیر است و این امر خوشبختانه به تصویب دولت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت : زاینده‌ رود به عنوان بزرگترین رودخانه داخلی کشور باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشوری قرار بگیرد.

وی بیان داشت : تجمع کشاورزان برای احقاق حق خود شایسته تقدیر است و برخی بی تفاوتی ها  نسبت به حق مردم به ویژه کشاورزان اصفهان شایسته نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه باید به دنبال احقاق حقوق همه شهروندان باشیم ، اعلام کرد : امیدوارم جاری شدن آب در زاینده‌رود مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد تا آثار مثبت آن را در زندگی مردم شاهد باشیم.

معین با بیان اینکه آب حق شرعی کشاورزان اصفهانی است ، گفت : پرداختی های که بابت خسارت نکاشت به کشاورزان داده می شود هیچ گاه جای جاری شدن آب زاینده رود را نمی گیرد.

وی بارش‌های اخیر در اصفهان را نعمت‌هایی جاری شده بر شهر دانست و ادامه داد : در چند روز گذشته با تصویب دولت ، هیئت احیای زاینده‌رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور اضافه شد که قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گزارشی که از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ثبت شد به نگرانی شوراها پاسخ داده شد تا تخصیص اعتبارات مربوط به شهرداری و دهیاری‌ها به روال قبل بازگردد و با حفظ هویت و اختیارات شوراها به مصرف برسد که در این راه حمایت بیش از پیش وزارت کشور را خواستاریم.

انتهای پیام/م

آثار مثبت جاری شدن آب در زاینده‌رود در زندگی مردم

برچسب ها: شورای شهر ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.