جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹؛

مدافع تیم ملی فوتبال چین دیدار مقابل ایران را از دست داد

ژانگ لینپنگ، مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال چین به دلیل محرومیت دیدار مقابل ملی پوشان ایران را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین باید در ورزشگاه محمد بین زاید شهر ابوظبی به مصاف هم بروند و هر تیمی به پیروزی برسد، به نیمه نهایی جام ملت‌ها صعود خواهد کرد.  

از تیم ملی فوتبال ایران، وحید امیری به دلیل محرومیت تقابل با چین را از دست داد. مارچلو لیپی نیز،  ژانگ لینپنگ مدافع مطرح خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت تا ۲ تیم از لحاظ کمبود بازیکن وضعیت مشابهی را پشت سر بگذارند.  لینپنگ ۲۹ ساله عضو باشگاه گوانگژو اورگراند چین است و از سال ۲۰۱۰ نیز در تیم ملی کشورش بازی می‌کند. او در بازی مرحله گروهی یک کارت زرد گرفت و مقابل تایلند هم با کارت زرد داور مواجه شد تا تقابل با ایران را از دست دهد.

البته یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) برای دیدار با چین مصدومی ندارند، اما وضعیت یو هانچائو از تیم ملی چین مبهم است و احتمال دارد این بازیکن هم به مسابقه با ایران نرسد. ۲ تیم سابقه بازی در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی را دارند و باید دید روز پنج شنبه نتیجه به سود چه تیمی خواهد بود. اگر شاگردان کی‌روش بتوانند به برد دست یابند، پس از ۱۵ سال (از سال ۲۰۰۴) می‌توانند به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برسند.

تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف چین خواهد رفت.


بیشتربخوانید:

تحلیل رسانه عربی از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان

ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند +فیلم

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان + تصاویر

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

استفاده از سیستم VAR در هفت مسابقه آخر جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

ژانگ لینپنگ دیدار با تیم ملی فوتبال ایران را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار