شرکت ۴۴۰ نفر در مسابقات قرآن و معارف آموزش و پرورش محلات

مسابقات قرآن و معارف آموزش و پرورش شهرستان محلات با حضور ۴۴۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و معارف آموزش و پرورش شهرستان محلات با شرکت ۴۴۰ نفر دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم و فرهنگیان برگزار شد.

این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، نهج البلاغه، صحیفه، تفسیر، مداحی و اذان و در بخش خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، صحیفه، تفسیر، نهج البلاغه و احکام برگزار شد.

حجت الاسلام ربیعی رئیس دارالقرآن امام خمینی محلات در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:  در بخش برادران در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، نهج البلاغه، صحیفه، تفسیر، مداحی و اذان و در بخش خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، صحیفه، تفسیر، نهج البلاغه و احکام شرکت کردند.

حجت الاسلام ربیعی افزود: منتخبین این مسابقات به مسابقات استانی اعزام می‌شوند و از هر رشته در هر پایه یک نفر انتخاب وبه مسابقات استانی اعزام میشوند و بعد از انجام مسابقات استانی منتخبین به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

محمدی مدیر اداره آموزش و پرورش محلات هم در مراسم اغاز این مسابقات گفت: در این مسابقات در این مرحله و منطقه شهرستانی از اول تا نهم بهمن در شهرستات محلات با شرکت ۳۵۰ دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم و ۹۰ همکار فرهنگی در حال برگزاری است.

شرکت ۴۴۰ نفر در مسابقات قرآن و معارف آموزش و پرورش محلات



انتهای پیام / ج

سی و هفتمین دوره مسابقات قران و معارف آموزش و پرورش شهرستان محلات

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.