آغاز طرح نظارتی نوروز در مهاباد

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: طرح نظارتی نوروز امسال در مهاباد از امروز آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

شریف زاده مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفتگو آغاز طرح نظارتی نوروز در مهابادبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات الویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در روز‌های پایانی سال و با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه است.

وی تصریح کرد: همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری موثر با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط در شهرستان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی دنبال می‌شود.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد افزود:زمان اجراء طرح نظارتی نوروز از اول بهمن تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم درج قیمت و ... است.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح پایش نوروز در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.