دوره تربیت مربی حفظ قرآن در بانه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن طی هفته جاری در بانه خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: دوره تربیت مربیان حفظ قرآن در بانه با حضور مربیان قرآن اوقاف طی هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور  ۶۰ نفر از مربیان قرآن شهرستان بانه در این دوره آموزشی   افزود: این دوره آموزشی قرآنی ویژه رده سنی ۱۷ تا ۴۰ سال و در دوبخش بانوان و آقایان است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور حجت‌الاسلام مهندسی، از اساتید ممتاز کشوری برگزار خواهد شد و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در دو بخش عنوان کرد: این دو بخش شامل تعیین سطح میزان محفوظات از پنج جزء قرآن ترتیبی یا متناوب و آموزش تکنیک‌های نوین حفظ قرآن و روش‌های جدید آموزشی است.

محمدی در پایان گفت: تا پایان سال جاری دوره آموزشی ارتقاء سطح داوران قرآن با حضور علاقمندان قرآنی در سطح شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.