صدور بیش از ۸۰۰ پروانه تولید صنایع دستی در اردبیل

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور بیش از ۸۰۰ پروانه تولید صنایع دستی انفرادی و کارگاهی در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار پروانه تولید صنایع دستی در استان اردبیل صادر شده است.
وی به تولید بیش از ۶۰ رشته صنایع دستی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تولید صنایع دستی به دلیل اشتغال زایی و درآمدزایی مطلوب آن مورد حمایت است.
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: حمایت از تولیدات هم در بخش راه اندازی کارگاه‌ها و هم در ادامه فروش و بازاریابی محصولات انجام می‌شود.
به گفته گلمغانی زاده در بخش راه اندازی کارگاه‌های تولید تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ بهره اندک ارائه می‌شود که امسال ۵۴۵ مجوز پشتیبان و مستقل تسهیلات مشاغل خانگی صادر شده است.
وی اضافه کرد: در بخش فروش نیز بازارچه‌های فصلی و نمایشگاه‌های صنایع دستی دایر می‌شود که می‌تواند در سطح گسترده نسبت به تبلیغ و اطلاع رسانی تولیدات و فروش محصولات منجر شود.
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به جذب اعتبار احداث اولین نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در استان، افزود: این نمایشگاه نیز اثرات مطلوبی در فروش و معرفی تولیدات به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ح

صدور مجوز ۵۴۵ پشتیبان و مستقل تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.