نا امیدی سعودی‌ها از صعود به مرحله یک چهارم نهایی

کارشناس فوتبال تلویزیون عربستانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تیم عربستان شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیست.

نا امیدی سعودی ها از صعود به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از رسانه تلویزیونی عربستانی، فيصل ابوثنين کارشناس تلویزیونی و مفسر فوتبال عربستان، با توپ پر شروع به انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال عربستان و بازیکنان تیم ملی کشورشان کرد.

او در اظهارات خود گفت: فدراسیون فوتبال عربستان تیم را برای قهرمانی آماده نکرده است و اگر ما در هر مرحله ای حذف شویم دور از تصور نیست چرا که تیم ما شایسته قهرمانی نیست.

این کارشناس در ادامه انتقادات خود، مخاطب خود را خوان آنتونیو پیزی، سرمربی تیم ملی عربستان قرار داد و گفت: اشتباهات در تیم تکرار می شود! باید از پیزی پرسید در تیم چه کار مهمی انجام می دهد و ترکیب تیم را چگونه برای قهرمانی می چیند! تیم ما اکنون مشکل در حمله کردن دارد و کسی متوجه نیست.

او به تمجید از رقیب امروشان تیم ملی ژاپن پرداخت و گفت: اشتیاق برای دستیابی به کاپ قهرمانی کافی نیست. حضور تیم هایی مانند ژاپن باعث پیشرفت سایر تیم های آسیایی می شود.

با این حال امروز تیم های ملی عربستان و ژاپن مسابقه حذفی یک هشتم نهایی را برگزار خواهند کرد. برنده این بازی به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا 2019 راه پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

ترس سعودی‌ها از دیدار مقابل ژاپن بدون شکست

کارشناس عربستانی: پیروزی تیم ملی عمان تعجب برانگیز است

بی تفاوتی سعودی‌ها نسبت به باخت تحقیرآمیزشان مقابل قطر


انتهای پیام/

اظهار نظر کارشناس فوتبال سعودی به باخت تیمشان مقابل تیم  ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
jj
۱۳:۳۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم ژاپن عربستانو له کنه .... بازی ژاپن و ایران دیدن داره ...
آخرین اخبار