دردسر جدید گریبانگیر استقلالی‌ها

باشگاه استقلال با شکایت ذوبی‌ها با دردسر جدیدی روبرو می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،انتقال مرتضی تبریزی از باشگاه ذوب آهن به جمع آبی پوشان پایتخت باعث شده تا مدیران استقلالی در پرداخت آخرین چک خود تعلل کنند تا بدین ترتیب ذوبی ها  به شکایت و لغو مجوز حرفه ای باشگاه استقلال اقدام کنند.

استقلالی ها که بابت انتقال تبریزی به باشگاه خود چک هایی را در اختیار ذوب آهن قرار دادند نتوانستند آخرین چک خود به ارزش 900 میلیون تومان را نقد کنند و همین باعث شده تا مدیران ذوب آهن در اقدامی به کمیته  انضباطی و تعیین وضعیت شکایت کنند و خواستار لغو مجوز حرفه ای باشگاه استقلال شون .

با این وجود با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که ذوبی ها نمی توانند در لغو مجوز حرفه ای باشگاه استقلال نقشی داشته باشند و در نهایت فقط طبق قراردادی که با استقلالی ها منعقد کردند می توانند اقدامات دیگری از جمله اینکه مانع بازی تبریزی برای آبی پوشان شوند را انجام دهند .

به این ترتیب احتمال دارد با این شرایط ذوبی ها اجازه بازی به تبریزی برای استقلالی ها را ندهند و مانع بازی کردن این بازیکن در نیم فصل دوم شوند مگر اینکه باشگاه استقلال در اقدامی آخرین چک انتقال این بازیکن را با ضرر و زیان پرداخت کنند .


بیشتر بخوانید:

مهاجمان جدید استقلال اردوی ترکیه را از دست دادند

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

اعتصابی دیگر برای استقلال در راه است

جواب باشگاه استقلال به بازیکنان معترض به لغو اردوی قطر

بازیکن استقلال این فصل لیگ برتر را از دست داد

پول تو جیبی استقلالی ها در هاله ای از ابهام

خط حمله شکننده استقلالی‌ها در نیم فصل دوم


انتهای پیام /

ذوب آهنی ها مانع بازی مهاجم استقلال می شوند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار