نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

زمینه سازی ظهور ولیعصر (عج) وظیفه دینی و شرعی همه افراد جامعه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی همه افراد جامعه و دلسوزان انقلاب اسلامی و دین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی ماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت هرمزگان گفت: زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی همه افراد جامعه و دلسوزان انقلاب اسلامی و دین است.

وی افزود:برای ماندگاری انقلاب اسلامی باید چراغ مهدویت در جامعه روشن بماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) وظیفه اخلاقی، دینی و شرعی همه افراد جامعه و دلسوزان انقلاب اسلامی و دین است.

رئیس بنیاد مهدویت هرمزگان هم گفت: بودجه فرهنگی از ابتدای انقلاب بسیار پایین بوده و نیازمند است که بودجه دستگاه‌های فرهنگی و قرانی افزایش یابد.

وی با اشاره به بهار چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: هرمزگان از نظر شاخص‌های بهداشتی، برق، آب و افزایش درامد‌های عمومی نسبت به رژیم سابق پیشرفت‌های زیادی کرده است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

امام جمعه بندرعباس افزود: انقلاب اسلامی باعث شد تا فرصتی برای حضور محرومان و روستانشینان در مناصب بالای مدیریتی فراهم شود.

حجت الاسلام فروزان نژاد دبیر بنیاد مهدویت هرمزگان نیز گفت: دوره تربیت مربی مهدویت در استان از پایان بهمن ماه در حوزه فرهنگیان، دانشگاه و حوزه با حضور استادان و دانشجویان و معلمان علاقمند برگزار می‌شود.
مهران جلائی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: صداوسیمای مرکز خلیج فارس آمادگی دارد تا بصورت ویژه برنامه‌ای در حوزه صدا و سیما برای تبیین و بیان عملکرد بنیاد مهدویت در استان اختصاص دهد.
وی افزود: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از بهمن ۹۶ در رسانه‌ی ملی فعال شده و در هرمزگان تاکنون از ۱۰۰ فعال و مبارز انقلابی گزارش و برنامه تلویزیونی ضبط شده است.
انتهای پیام/ز


تاکید نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر توجه و شناخت مهدویت در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.