نویسنده نیویورک تایمز سیاست‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

یکی از نویسندگان روزنامه نیویورک تایمز با انتشار مقاله‌ای، سیاست‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینان را به شدت محکوم کرد.

نویسنده نیویورک تایمز سیاست‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یکی از نویسندگان روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته با انتشار مقاله‌ای، سیاست‌های رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطین را محکوم کرد.

مایکل الکساندر، نویسنده مقاله «زمان شکستن سکوت در قبال فلسطین» از جامعه بین المللی خواست تا علیه «عدالت مدفون شده در زمان ما» با شجاعت صحبت کنند همان کاری که مارتین لاترکینگ درباره جنگ ویتنام انجام داد.

در مقاله الکساندر آمده است: ما باید اقدامات اسرائیل از جمله نقص بی رحمانه حقوق بشر، تداوم اشغال کرانه باختری رود اردن، قدس شرقی و غزه، تخریب خانه و مصادره زمین را محکوم کنیم.

الکساندر تاکید می‌کند: ما باید به خاطر نوع رفتاری که با فلسطینیان در ایست‌های بازرسی می‌شود، بازجویی مرتب خانه‌های آنها و محدود کردن شدید دسترسی آن‌ها به خانه، مدرسه، غذا، بیمارستان و آب، گریه کنیم.

این نویسنده نیویورک تایمز استاد چند دانشگاه از جمله دانشگاه حقوق استنفورد است و در این دانشگاه نهاد حقوق بشر را تاسیس کرده است. او از سال ۲۰۱۸ در روزنامه نیویورک تایمز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار