معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش زنان و زایمان نتایج بسیار روشن و مفیدی داشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مراسم تکریم منیر علیزاده و معارفه مژگان رجعتی رییس بیمارستان معتضدی برگزار شد.

روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش زنان و زایمان نتایج بسیار روشن و مفیدی داشته به صورتی که انجام زایمان طبیعی در حال حاضر رایگان می‌باشد.

وی گفت : با‌یستی تلاش کنیم با اجرای پروتکل‌های آموزشی نسبت به توسعه زایمان بی درد در دو حوزه مادران باردار و متخصصین زایمان و بیهوشی انجام این امر را تسهیل کنیم.

روشنی افزود :در ۹ ماهه ابتدایی سالجاری بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی در این مرکز صورت گرفته و بیش از ۸۰۰ نفر نیز بستری شده اند.

وی افزود : آموزشی شدن بیمارستان با توجه به وجود اساتید در حوزه زنان و زایمان در حال پیگیری است و انتظار می‌رود ریاست جدید بیمارستان نسبت به اجرای کامل آن پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

علیزاده گفت : ساخت، تجهیز و انتقال بخش ناباروری از مهمترین دستاورد‌های این بیمارستان سال ۹۶ بود.

وی گفت : افتتاح دپارتمان مامایی توسط ریاست بورد مامایی وزارتخانه، اصلاح حریم خصوصی در بخش زایمان و راه اندازی اتاق خصوصی (VIP) از فعالیت‌های مهم انجام شده در سال ۹۷ می‌باشد.

رجعتی گفت : با توجه با حجم فعالیت‌های بیمارستان نیازمند جذب بیشتر متخصصین زنان و زایمان به منظور ارتقای کیفیت خدمات هستیم.

وی گفت : ریاست بیمارستان امانتی است که بایستی در حفظ آن در راستای اهداف دانشگاه و خدمت رسانی به بیماران گام برداریم.

رجعتی افزود : با توجه به آموزشی شدن بیمارستان بایستی فضا‌های مورد نیاز آموزشی را تامین نماییم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان معتضدی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.