راهداران مازندرانی ۴۲۱۳ کیلومتر از راه‌های مازندران را در ۵ مرحله برف روبی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد آفرین محمد زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک، محور‌های برفگیر استان باتلاش راهداران همیشه بیدار برف روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر محور‌های شریانی (سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر) برقرار می‌باشد.

وی با بیان اینکه در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت داشت، افزود: ۳۵۰ نفر راهدار در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری  به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول هستند.

آفرین محمدزاده گفت: یخ زدایی محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان با استفاده از ۲۵۰۵ تن نمک آسیابی و مصالح انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران همچنین استفاده حداقلی از نمک را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه ضروری دانست و افزود: علاوه بر راه‌های اصلی و فرعی بیش از ۳۶۰ راه روستایی در سطح استان نیز بازگشایی گردید.

وی گفت: مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و ۳۳۳۲۲۳۲۰ (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان می‌باشد.

انتهای پیام/آ

بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های مازندرانبرفروبی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.