لطف الله نسب: عملکرد عالمیان در تور جهانی مجارستان مناسب نبود

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان در تور جهانی تنیس روی میز به دلیل آنالیز و شناخت حریفان از او عملکرد مناسبی ارائه نداد.

///لطف الله نسب:جمیل لطف الله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره آخرین وضعیت تیم ملی در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: نوشاد عالمیان و امین احمدیان دو ملی پوش اعزامی به تور جهانی مجارستان بودند. نوشاد و امین هر دو در بازی اول به پیروزی رسیدند. در بازی دوم عالمیان مقابل بازیکنی از آلمان و احمدیان مقابل بازیکنی از لهستان مغلوب شدند.

همچنین عالمیان در بین ۶۹ نفر و احمدیان در بین ۱۲۰ نفر حذف شدند.

او درباره عملکرد دو ملی پوش اعزامی به مجارستان گفت: امین احمدیان نسبت به بازی‌های گذشته اشکالات فنی اش بر طرف شده و عملکرد بهتری از خودش ارائه داده است، اما عالمیان در سطح خودش ظاهر نشد و عمده‌ترین دلیلش آن است که نیما عالمیان حریف تمرینی او در حال حاضر در لیگ فرانسه توپ می‌زند. ضربه‌های "فور هند" نیما عالمیان بسیار قدرتمند است و کاملا مشخص بود در نبود او نوشاد افت خواهد کرد. نوشاد در بازی مقابل حریفانش با کیفیت لازم بازی نکرد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که حریف او قوی و قدرتمند بود و از نوشاد شناخت کامل و آنالیز داشت که منجر به شکست نوشاد عالمیان شد. عالمیان در ادامه باید تلاش و تمرکزش را در بازی‌های خود بیشتر کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره برنامه‌های پیش رو تیم ملی بیان کرد: ما برای تیم ملی اردو‌های داخلی، دو اعزام به عمان و قطر را در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ماه تیم ملی به رقابت‌های جهانی تنیس روی میز اعزام می‌شود که ما در بخش میکس دوبل آن شرکت نخواهیم کرد. قبل از مسابقات جهانی نیز یک اردو مشترک با تیم ملی مجارستان و بلژیک به هزینه مجارستان در کمپ تمرینی بوداپست به مدت ۱۰ روز اردو خواهیم داشت.

او افزود: نوشاد و نیما عالمیان دو بازیکن ثابت تیم ملی شده اند و دو بازیکن دیگر تا پایان آخرین مرحله تور ایرانی بزرگسالان مشخص می‌شوند. در پایان رقابت‌های تور ایرانی بزرگسالان مجموع امتیازات بازیکنان ثبت می‌شود و دو نفری که دارای بیشترین امتیاز باشند به تیم ملی دعوت می‌شود. در نهایت دو پسر و دو دختر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

لطف الله نسب در پایان اظهار کرد: اردو‌های تیم ملی باید از هفته آینده برگزار شود که البته برگزاری تمرین‌ها به زمان سالن‌های تمرین بستگی دارد. سیستم کسب سهمیه المپیک در تنیس روی میز عوض شده است و قبلا یک سهمیه به مناطق مختلف آسیا تعلق می‌گرفت و ایران از آسیای میانه کسب سهمیه می‌کرد. همچنین تعدادی از بازیکنان از طریق رنکینگ به المپیک راه می‌یابند و تعدادی دیگر باید در رقابت‌ها شرکت کنند و کسب سهمیه کنند.


بیشتربخوانید:

علی قارداشی: فدراسیون تنیس روی میز بر روی بازیکنان دارای شانس تمرکز می‌کند

اولین المپیاد دیپلماتیک با نام جام صلح و دوستی

حسنی: تنیس روی میز امسال جام فجر نخواهد داشت


انتهای پیام/

اظهارات لطف الله نسب درباره تیم ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار