اجرای طرح غربالگری سلامت در بیمارستان مهر ملایر

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از اجرای طرح غربالگری سلامت ایرانیان در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح غربالگری سلامت در بیمارستان مهر ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ترکاشوند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر بیان کرد: طرح غربالگری ایرانیان روزانه حدود 50 تا 60 نفر مراجعه و مواردی با فشارخون بالا و در محدوده اضافه وزن به مرکز بهداشت ارجاع داده شدند.

وی افزود: همچنین بروشورهای آموزشی سبک زندگی سالم، چاقی و فشارخون در بین مراجعه کنندگان توزیع و آموزش های لازم بصورت حضوری به این افراد داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایراز ادامه داد: طرح غربالگری سلامت ایرانیان در بیمارستان مهر ملایر نیز با هدف اندازه گیری میزان فشار خون و مشخص نمودن توده بدنی توسط واحد آموزش همگانی بیمارستان مهر، در درمانگاه تخصصی این مرکز درمانی به اجرا درآمد.

ترکاشوند اظهار داشت: در این طرح مراجعین از نظر میزان فشار خون و شاخص توده بدنی مورد معاینه قرار گرفتند و افراد با فشار خون بالا برای پیگیری به پزشک اورژانس ارجاع داده شدند،همچنین اطلاعات معاینه مراجعین به صورت آنلاین در سامانه سلامت ایرانیان به ثبت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور به همراه چند تن از معاونین خود از فوریت های پزشکی ملایر، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وی در بدو ورود در پایگاه شهری 2 واقع در خیابان قائم مقامی حضور یافت و پس از بازدید از این پایگاه با حضور در پایگاه خیرساز شهری 3 در جریان مراحل ساخت این پایگاه قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایربا بیان اینکه رئیس اورژانس کشور از باند بالگرد اورژانس واقع در بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد، ادامه داد: با قول مساعد دکتر کولیوند مقرر شد به زودی اتوبوس آمبولانس ملایر خریداری شده و در اختیار اورژانس شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح غربالگری سلامت درملایر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.