سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت از ۲ بهمن آغاز می‌شود

دوم بهمن ماه سال جاری ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت در سال 97 آغاز می‌شود.

هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت از ۲ بهمن آغاز می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌های صنایع دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۰۰ صبح دوم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ نهم بهمن ماه ادامه می‌یابد.

بنا بر این گزارش، هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) سال ۱۳۹۷، نوزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این گزارش درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) می‌افزاید: داوطلبان از دوم تا نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت مربوطه پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه مربوطه با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار