صاحب‌خانه شدن ۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر از صاحب‌خانه شدن ۱۹۰ خانوار نیازمند اصفهانی در ایام دهه فجر امسال با کمک کمیته امداد خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت :کمیته امداد اصفهان به‌عنوان نهادی برآمده از مردم که به‌فرمان امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و توانمندی آن‌ها تشکیل‌شده است هیچ‌گاه از رسالت خود در این زمینه عقب‌گرد نکرده است و با صرف همه امکانات و توانایی‌های خود به دنبال کمک مؤثر به نیازمندان و مستضعفین به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.
وی بابیان اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از راه‌های کاستن از آسیب‌های فقر و توانمندی نیازمندان است، گفت : ۱۹۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در ایام منتهی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با کمک این نهاد صاحب‌خانه می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان میزان کمک بلاعوض کمیته امداد اصفهان برای ساخت ، تکمیل و خرید این منازل مددجویی را بیش از سه میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود : ۱۶ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان نیز از وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت ،کمک خیران و آورده مددجویان تأمین می‌شود.
متین پور با اشاره به بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۹۲ خانوار مددجو از کمک‌های این نهاد درزمینه بهسازی سرویس‌های بهداشتی ، تعمیر ، احداث ، تکمیل و خرید مسکن از ابتدای امسال تاکنون ، گفت : بیش از ۸ میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری توسط این نهاد به شکل بلاعوض به خانوارهای یادشده پرداخت شد.
وی بابیان اینکه کمک‌های بلاعوض این نهاد برای تأمین مسکن نیازمندان از دو منبع مشارکت مردمی و بودجه دولتی تأمین می‌شود ، گفت : افزایش مشارکت مردم نیکوکار اصفهان دست کمیته امداد اصفهان برای افزایش سهم کمک‌های بلاعوض از خدمات خود را باز می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان سریع‌ترین راه‌های کمک به نیازمندان را روش‌های نوین و الکترونیکی اعلام کرد و گفت : سامانه صدقه پیامکی ۸۸۷۷ ، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، بخش کمک‌های خیریه نرم‌افزارهای پرداخت بانکی و تارنمای emdad.ir  از مهم‌ترین امکانات نوینی است که برای کمک به نیازمندان در دسترس همشهریان نیکوکار اصفهانی قرار دارد.

انتهای پیام/م

کمک های بلاعوض کمیته امداد برای صاحب‌خانه شدن ۱۹۰ خانوار نیازمند اصفهانی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.