عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قرار است خودرو تا مدت‌ها به خریداران تحویل داده نشود، بهتر است اصلا پیش فروشی نباشد.

خودرو سازان بهتر است اصلا پیش فروشی نداشته باشندمحمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر صنعت و معدن به منظور بررسی مشکلات بازار خودرو برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پیرامون محاسبه قیمت‌ خودروهای تولیدی بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و قرار بر این شد که فعلا قیمت‌ها افزایش پیدا نکند.

منصوری افزود: در ادامه جلسه نمایندگان به طرح این مسئله پرداختند که اگر قرار است خودرو تا مدت‌ها به خریداران تحویل داده نشود، بهتر است که اصلا پیش فروشی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه جلسه به دغدغه اساسی نمایندگان مبنی‌بر اینکه مبالغ کلان خودروهای پیش فروش شده کجا رفته است پرداخته شد، اما پاسخ وزیر در این زمینه مشخص و راهگشا نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عجب هرکی به هرکی شده . معلومه اختیار و کنترل کشور از دست خارج شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
موسسات مالی داستانش داره تکرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
من یک خودرو پژو از ایران خودرو خریدیم موعد تحویلش یک هفته پیش بوده و این طور که معلومه تا ماه های آینده هم خبری از خودرو ندارم. من این خودرو رو به صورت نقد خریدم پس سریع تر تحویلش بدید.
آخرین اخبار