فرماندار دشت آزادگان:

شرط کامیابی در کنکور، داشتن درکی ژرف نسبت به آن است

فرماندار شهرستان دشت آزادگان، شرط کامیابی در کنکور، داشتن درکی ژرف نسبت به آن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار شهرستان دشت آزادگان در جلسه کارگروه ارتقاء جایگاه کنکور که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد موفقیت در کنکور را مستلزم داشتن درکی ژرف و همه جانبه از مسائل کنکور دانست.

وی، دست یافتن به نتایج درخشان و رتبه‌های برتر را منوط به وجود تلاشی آگاهانه و متعهدانه تمامی دست اندرکاران این حوزه عنوان کرد.

هزاریان در ادامه با اشاره به مزیت‌های تشکیل کارگروه بیان داشت: نتیجه هم اندیشی و تبادل نظر اعضا و داشتن چشم اندازی صحیح و مبتنی بر واقعیات، کاملا متقن و مستحکم است.

شرط کامیابی در کنکور، داشتن درکی ژرف نسبت به آن است

فرماندار دشت آزادگان از نقش مهم خانواده‌ها در مهیا کردن بستر لازم برای دانش آموز به عنوان عاملی مهم یاد کرد و تصریح کرد: لاجرم برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید به خانواده به عنوان ظرفیتی تاثیرگذار نگاه کرد.

در ادامه سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان به اهمیت جایگاه کنکور و لزوم استفاده از شیوه‌ها و رویکرد‌های نوین جهت استحصال نتایج از پیش تعیین شده و برگزاری کلاس‌های کنکور با تامین مالی وزارت نفت و پیگیری ساعدی، نماینده شهرستان دشت آزادگان و هویزه اشاره کرد و اذعان داشت: این کلاس‌ها برای دانش آموزان رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک در روز‌های پنج شنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شوند.

شرط کامیابی در کنکور، داشتن درکی ژرف نسبت به آن است

نعیمی حضور اساتید برجسته و پروازی کشوری را نمایانگر کیفیت والای این کلاس‌ها عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تشریح تاثیر مستقیم فضای حاکم خانواده‌ها در موفقیت دانش آموزان، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای ویژه خانواده‌ها را یکی از برنامه‌های کلاس‌های کنکور نفت ذکر کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضا با بیان نظرات خود به ارائه راهکار جهت کیفیت افزایی مسئله کنکور پرداختند.

انتهای پیام/گ

لزوم برنامه ریزی برای کسب موفقیت در کنکور

برچسب ها: کنکور ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.