باند سارقان احشام در شهرستان رامهرمز متلاشی شد

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: باند ۴ نفره سارقان احشام در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ مراد ظاهری، فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی روستا‌های این شهرستان گفت: شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات تخصصی و راه اندازی گشت‌های نامحسوس موفق شدند باند ۴ نفره سارقان احشام را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

سرهنگ ظاهری اذعان داشت: پس از تحقیقات فنی و پلیسی و در حالیکه سارقان در برابر شواهد و مستندات راهی جز بیان حقیقت نداشتند، لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت احشام در شهرستان رامهرمز اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز به منظور پیشگیری از سرقت احشام به دامداران توصیه کرد: با توجه به اینکه بیش‌ترین سرقت‌ها در ساعات پایانی شب رخ می‌دهد لذا سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام، محکم سازی و استفاده از درب و پنجره آهنی و قفل محکم محل نگهداری احشام موجب می‌شود که سارقان در اهداف خود ناکام بماند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.