طی اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

آغاز پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیم‌سال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

آغاز پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیم‌سال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد؛ براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش کلیه متقاضیان می‌توانند تا شنبه ۱۳ بهمن ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان در این سامانه مجاز به انتخاب یک رشته در حداکثر ۲۰ محل دانشگاهی خواهند بود و نتایج این دوره، نیمه دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

متقاضیان نکات زیر را در نظر داشته باشند:

۱- گزینش دانشجو در این مرحله صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت.

۲- داشتن دیپلم در یکی از شاخه‌های فنی و حرفه‌ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه.

۳- دیپلمه‌های شاخه‌های کاردانش، فنی و حرفه‌ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته‌های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه راهنمای ثبت نام هستند.

۴- هر متقاضی با توجه به مدرک پایان دوره متوسطه خود در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم، تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی برای ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته است.

لازم به ذکر است رشته تربیت بدنی از این قاعده مستثنی است و متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل این رشته را به عنوان رشته تحصیلی انتخاب کنند.

۵- تطابق رشته فارغ التحصیلی داوطلبان در دوره متوسطه با رشته انتخابی در دوره کاردانی پیوسته، در محل دانشگاهی مربوطه صورت خواهد پذیرفت لذا به داوطلبان توصیه می‌شود شرط تطابق رشته (مطابق جدول صفحات ۱۱ الی ۱۴ دفترچه راهنما) را در انتخاب خویش لحاظ دارند.

۶- بر اساس ضوابط و مصوبات مربوط هر داوطلب می‌تواند بر اساس شرایط خود، متقاضی یکی از سهمیه‌های مصوب مندرج در دفترچه راهنما شود.

۷- داوطلبان لازم است معدل کل دیپلم خود را دقیقاً مطابق معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی درج کنند، چرا که در صورت مغایرت اعلامی با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی از ثبت نام و ادامه تحصیل فرد جلوگیری خواهد شد و قبولی آن‌ها لغو می‌شود.

۸- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام برای هر رشته تحصیلی به عهده داوطلب است و موضوع خلاف یا عدم رعایت ضوابط و شرایط (سهوی یا عمدی) حتی پس از قبولی فرد در این مرحله پذیرش و یا هر مرحله از تحصیل مشخص شود قبولی وی در دانشگاه ((کان لم یکن تلقی)) و از ادامه تحصیل او ممانعت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

جزئیات ثبت نام  در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار