توقیف ساینا با ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا" از کشف یک محموله گوشی تلفن همراه و قطعات مربوطه و ساعت خارجی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری "ساینا" که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و قطعات مربوطه، ۱۹ عدد ساعت خارجی و ۱۵ عدد قاب گوشی تلفن همراه، ۵۰ عدد سیم شارژر و ۲۰ عدد آدابتور خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
 
سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
 

کشف کالای قاچاق در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.