مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان:

افتخارات بزرگ این انقلاب ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: عزت ایران اسلامی با خون شهدا به دست آمده و وظیفه ما پاسداری از این خون ها است.

حجت الاسلام فریدون مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان و رئیس کارگروه ایثار و شهادت استان در جلسه ی تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی  در استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت:  اگر جامعه به سمت ایثارگری سوق داده شود به سعادت خواهد رسید و رشد و تعالی ایران اسلامی مدیون همین ایثار‌ها است.

حجت الاسلام فریدون با اشاره به اینکه ۱۶۰ برنامه توسط این کارگروه در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود افزود: یادواره‌های متعدد شهدای انقلاب اسلامی، اعزام ۶۰۰ راوی و پیام آور پیام ایثار و شهادت به مدارس و مساجداستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در استان از مهمترین برنامه‌های این کارگروه است.
وی افزود: نشریه ۴۰ نکته از ۴۰ شهید، محافل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری، پیاده روی خانوادگی با رویکرد ایثار و شهادت، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان در استان سمنان از دیگر برنامه‌های انی کارگروه است.

رئیس کارگروه ایثار و شهادت استان تصریح کرد: تجلیل از ۴۰ بانو و همسر شهید، برگزاری همایش موئثرین انقلاب اسلامی در استان سمنان، رونمایی از پنج عنوان کتاب و ۲ اثر چند رسانه ای، افتتاح کتابخانه تخصصی اثار و شهادت در امامزاده یحیی (ع)، برزگرای جسن بزرگ فجرآفرینان در دهم بهمن ماه، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۸ بهمن ماه در کلیه گلزار‌های شهدای استان، ۴۰ شب در ۴۰ مسجد، برا تبین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این کارگروه است.

وی افزود: ۳۳ شهید انقلاب اسلامی در استان سمنان وجود دارد که نیاز است در این ایام برنامه‌هایی در خور برای آن‌ها در استان سمنان ایجاد شود.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه ی تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی  در استان سمنان 

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.