با تلاش صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛

۲۱۰ هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کشور پرداخت شد

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۱۰ هزار فقره وام به متقاضیان پرداخت کرده‌ایم که از این میزان ۴۰ هزار فقره آن به منظور توانمندسازی و بقیه در زمینه کارگشایی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مجید باجلان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: سقف پرداخت وام اشتغال ۳۰۰ میلیون ریال، خرید مسکن ۱۵۰ میلیون ریال، وام تعمیرات، گره گشایی و کارگشایی مددجویان ۵۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: این صندوق در استان بوشهر هم تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه سه سال از تاسیس این صندوق می‎گذرد، ادامه داد: هفت هزار سپرده صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مربوط به خیران بوده و امسال خیران چهار هزار میلیارد ریال در این صندوق سپرده گذاری کرده‌اند.

باجلان، ترویج فرهنگ قرض الحسنه، پرداخت تسهیلات آسان و جذب سپرده‌های خیران برای کمک به مددجویان را از اهداف ایجاد این صندوق عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اقدامی ضروری و پشتوانه‌ای قوی برای کمیته امداد و الگویی مناسب برای بانکداری اسلامی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تسهیلات این صندوق برای مددجویان کار گشاست و موجب توانمندی آن‌ها شده به گونه‌ای که درآینده خود از خیران خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز گفت: امسال به علت مشکلات اقتصادی مراجعه مددجویان سه برابر بود، اما صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توانست کمک و کارگشا باشد.

احمد لطفی افزود: ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمیته امداد در نظر گرفته شده بود که بخشی از آن را هنوز دریافت نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: امسال دو طرح مشترک با سپاه و استانداری داشتیم که به صد میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت و این اعتبار را صندوق الحسنه امداد ولایت کشور تامین کرد.

انتهای پیام/ک

خیران چهار هزار میلیارد ریال در صندوق فرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.