همزمان با دهه فجر؛

۲۴ واحد صنعتی در بوشهر به بهره برداری می‎رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۲۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می‎رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست بررسی روند اجرایی طرح‌های تولیدی صنعتی در استان بوشهر افزود: این واحد‌های تولیدی در زمینه تولید متانول، سیمان خاکستری، سنگ آهک، شن و ماسه، آسفالت، ماژیک و خودکار، کیسه بدون بافت پلاستیکی، در ضد سرقت، ساخت دستگاه و وسایل توزیع و کنترل نیروی برق فعال هستند.

وی ادامه داد: با افتتاح این واحد‌ها زمینه اشتغال هزار و ۳۴۴ نفر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از آغاز ساخت یک واحد پتروشیمی از دهه فجر امسال در شهرستان جم خبر داد و افزود: این واحد صنعتی که در زمینه تولید بنزین پیرولیز، گاز مایع شده، متانول، پروپیلین با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۴ هزار میلیارد ریال، زمینه اشتغال هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

حسینی محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حل موانع تولید و اشتغال در استان بوشهر، بیان کرد: از جمله تصمیمات گرفته شده در کارگروه تسهیل رونق و رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی فعال استان بوده که  برخی از مشکلات این واحد‌ها را حل کرده است.

انتهای پیام/ک

آغاز ساخت یک واحد پتروشیمی در دهه فجر امسال

برچسب ها: صنعت ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.