مرحوم حجت الاسلام حسنی در سرافرازی آذربایجان غربی نقش بسزایی داشت

فرمانده سپاه ناحیه ارومیه گفت:مرحوم حجت الاسلام حسنی در سرافرازی آذربایجان غربی نقش بسزایی داشت.

مرحوم حجت الاسلام حسنی در سرافرازی آذربایجان غربی نقش بسزایی داشتخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرمانده سپاه ناحیه ارومیه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن مردم ارومیه که با حضور مردم و مسئولان در آرامگاه باغ رضوان ارومیه برگزار شد گفت: این روز یک روز تاریخی برای مردم این شهرستان است چرا که در این روز مردم ارومیه جرقه حماسه عظیمی دیگری بنام ۲۲ بهمن را در سال ۵۷ آفریدند که تاریخ ماندگار شد.

سرهنگ علی نژاد در ادامه به مجاهدت‌های آقای حسنی اشاره کرد و گفت: این مجاهد نستوه با شجاعت و ولایت پذیری خود نشان داد که دشمنان هیچ وقت نمیتوانند به شکوه و عظمت انقلاب اسلامی لطمه وارد کنند چرا که همیشه امنیت در این کشور حاکم است.

وی افزود:سرافرازی و امنیت کنونی آذربایجان غربی مدیون رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان گذشته مخصوصا مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین آقای حسنی میباشد.

مدیحه سرایی در وصف شجاعت حجت السلام و المسلمین غلارمضا حسنی امام جمعه سابق شهرستان ارومیه و اهدای گل و نثار فاتحه بر مزار این مجاهد نستوه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حماسه دوم بهمن سال ۵۷ مردم ارومیه بود.

انتهای پیام/م

گرامیداشت حماسه دوم بهمن در ارومیه

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.