معاون وزیر علوم: بسیاری از طرح ها باید با حضور دانشگاهیان انجام شود

معاون وزیر علوم در سفر به اراک از طرح های عمرانی دانشگاهی دیدن کرد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نظرپور معاون مالی و اداری وزرات علوم در سفر به اراک مرکز استان مرکزی عصر امروز از طرح های عمرانی احداث شده و در حال احداث دانشگاهی به ویژه طرح های دانشگاه اراک دیدن کرد.

نظرپور معاون مالی و اداری وزیر علوم در جلسه حاشیه این دیدار گفت: با توجه به اصنعتی بودن استان مرکزی و وجود دانشگاه اراک در مرکز این استان بسیاری از طرح های استانی و گاه ملی و بین المللی باید با حضور دانشگاهیان انجام شود.

نظرپور با بیان اینکه اساتید دانشگاه بایددر بسیاری از طرح ها فعالیت داشته باشند افزود: علاوه بر این بخشی از درآمد های استان مرکزی هم باید در دانشگاه اراک هزینه شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه اراک قدم های خوبی در راه توسعه برداشته است و حال زمان آن رسیده که ثمره این توسعه را برداشت کند.

احتمال ادغام دانشگاه اراک با دانشگاه صنعتی اراک

حمیدی رییس دانشگاه اراک هم در این جلسه از احتمال یک پارچه سازی دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک و تغییر دانشگاه صنعتی به پردیس صنعتی دانشگاه اراک در روز های آتی خبر داد.

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح های عمرانی دانشگاه اراک

صادقی معاون توسعه و پشتیبانی منابع دانشگاه اراک هم در این جلسه از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح های عمرانی دانشگاه اراک خبر داد.

صادقی گفت: طرح های عمرانی دانشگاه ازقبیل راه اندازی کتابخانه مرکزی و مرکز انفورماتیک پروژه بلوک c سازمان مرکزی و بلوک b هریک در حال احداث اند.

ساخت طرح تالاب میقان در دانشگاه اراک

انصاری دبیر شورای راهبری و مدیریت سبز دانشگاه اراک هم در این جلسه از آغاز عملیات ساخت طرح تالاب میقان  با عنوان تالاب میقانک با الهام گیری از تالاب میقان در فضای دانشگاه اراک با زیر بنای 5 هکتار خبر داد.

انصاری افزود: با توجه به زیبایی و اهمیت تالاب میقان برای شهر اراک و همچنین با توجه به اکوسیستم و وضعیت آب و هوای ناسالم اراک که گاها از تهران نیز آلوده تر است تالاب میقانک علاوه بر این که محیطی برای اوقات فراغت دانشجویان ایجاد میکند در کاهش الودگی آب و هوای شهر اراک گامی موثر است.

۹۰۰ دانشجوی دانشگاه اراک فاقد خوابگاه

بهرامی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک هم در این نشست گفت: به علت تعدادکم خوابگاههای اراک حدود ۹۰۰ دانشجوی فاقد دانشگاه در دانشگاه اراک داریم که ۲۰ واحد خوابگاه در محوطه دانشگاه در حال ساخت است که فقط منتظر تاسیسات زیربنایی هستند.

.سفر یک روزه معاون وزیر علوم به اراک

سفر یک روزه معاون وزیر علوم به اراک/ معاون وزیر:بسیاری از طرح ها باید با حضور دانشگاهیان انجام شود

سفر یک روزه معاون وزیر علوم به اراک/ معاون وزیر:بسیاری از طرح ها باید با حضور دانشگاهیان انجام شود

سفر یک روزه معاون وزیر علوم به اراک/ معاون وزیر:بسیاری از طرح ها باید با حضور دانشگاهیان انجام شود

انتهاب پیام /ج

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.