عطاردیان:

دولت از نظر بخش خصوصی در طرح‌ها استفاده نمی کند

رئیس شورای ملی سندیکای ساختمانی گفت: همواره با دولت در حال گفتگو هستیم، ولی حرف‌های ما در اجرای طرح‌ها اثری ندارد.

دولت از نظر بخش خصوصی در طرح‌ها استفاده نمی کندبه گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عطاردیان رئیس شورای عالی سندیکای ساختمانی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه همواره با دولت گفتگو می‌کنیم گفت: در شورای عالی اشتغال حضور داریم و ما حرف‌های خودمان را می زنیم، اما آن‌ها همواره روش خودشان را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما تعامل با دولت است افزود: اتحاد دولت با بخش خصوصی باعث می‌شود که از گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی خارج شویم.

عطاردیان تصریح کرد: در صورتی که اتحاد بین سازمان‌های مردم نهاد و سندیکا (دولت و بخش خصوصی) برقرار نشود از تحریم‌ها ضربه بزرگی خواهیم خورد، اما اگر اتحاد بین آن‌ها برقرار شود می‌توانیم تحریم‌ها را شکست دهیم. امیدواریم بتوانیم از این بخش سربلند بیرون آیم.

وی یاد آوری کرد: ما خواهان برقراری اتحاد و اتفاق بین دولت و بخش خصوصی هستیم و هدف ما شفاف سازی در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت تمام شده هزینه‌ها در طرح‌های عمرانی بسیار مهم است افزود: برای بخش خصوصی، هزینه‌ها در طرح‌های عمرانی بسیار مهم است که کاهش یابد بنابراین دولت باید در این بخش همکاری‌های لازم را انجام دهد.

با هیچ بخش ساخت و ساز رقابت نداریم

در ادامه این مراسم سعید آبادی عضو هئیت رئیسه سندیکای شرکت‌های ساختمانی در این مراسم گفت: ما با هیچ تشکل صنفی در حوزه کار ساخت و ساز به ویژه در شرایط فعلی رقابتی نداریم و هدف ما آن است که بتوانیم تمامی بخش‌های حوزه ساخت و ساز را فعال کنیم.

وی ادامه داد: ما با تمامی حوزه‌ها در طرح‌های راهسازی و ساختمانی همکاری داریم و رقابتی با یکدیگر در هیچ حوزه‌ای نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار