همزمان با دهه فجر ۳ طرح صنعتی و تجاری در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی همتی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به بهره برداری ۳ طرح صنعتی و تجاری در استان همزمان با دهه فجر،گفت: این طرح‌ها شامل سیمان خاکستری نی ریز، کاشی پاسارگاد سرام و شرکت نوین آبان فن آور است که زمینه اشتغال ۷۴۶ نفر را فراهم می‌کنند.

برای بهره برداری از این طرح‌ها ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی اضافه کرد: کارخانه سیمان خاکستری نی ریز با تولید انواع سیمان پرتلند با سرمایه گذاری چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال بیش از ۳۷۴ نفر را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: مرحله چهار کارخانه کاشی پاسارگاد سرام آباده با اشتغال ۲۴۰ نفر و سرمایه گذاری یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

همتی ادامه داد: شرکت «نوین آبان فن آور» یکی دیگر از واحد‌هایی صنعتی است که با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۳۲ نفر ظرفیت تولید مبدل‌های حرارتی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع نیروگاهی انواع مبدل هوا خنک را دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی، معدنی و صنفی به ارزش سرمایه گذاری بیش از ۲۳۰ هزار میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال زایی ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در فارس فعالیت خود را آغاز کرده اند و باقی تا پایان سال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/چ

افتتاح طرح های صنعتی و تجاری در فارس

برچسب ها: صنعت ، اشتغال ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.