نقش ایران در پیروزی‌های قطر در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی برابر عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کرد.

نقش ایران در پیروزی‌های قطر در جام ملت‌های آسیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال قطر با درخشش در بازی آخر خود در دور گروهی بزرگ‌ترین بازی سیاسی جام ملت‌ها را مقابل عربستان با پیروزی پشت سرگذاشت و در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف عراق شد و این اتفاق در حالی افتاد که کمتر کارشناسانی در مورد حضور قطر در مراحل پایانی جام نظر داشتند.

خوش‌بین‌ترین هواداران و کارشناسان قطر قبل از جام ملت‌های آسیا در مورد پیروزی قطر برابر عراق و عربستان نظر مثبتی نداشتند و این تیم توانست کار بزرگی انجام دهد و در خاک امارات متحد بزرگ این کشور یعنی عربستان سعودی را حذف کند و پس‌ از آن از سد عراق پرستاره بگذرد.

برخی کارشناسان قطری معتقدند این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران که یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود اعتماد به‌ نفس بالایی پیدا کرد و در حالی که بازی را ۲ بر یک باخت، اما از این مسابقه درس‌های زیادی گرفت و به‌ نوعی ایران، قطر را برای حماسه‌آفرینی در مقابل عربستان و عراق آماده کرد.

"وسام رزق" مربی مطرح قطری در این‌باره گفته است: بازی تدارکاتی با تیم بزرگی مثل ایران باعث شد قطر به خودباوری برسد. "

ایران در بازی‌های این دوره از دید کارشناسان آسیایی قوی‌ترین تیم محسوب می‌شود و شانس بالایی برای قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا قائل هستند.


بیشتر بخوانید:

مصدومیت طارق همام مقابل قطر / اشک های ستاره استقلال در آمد

سردار آزمون: کی روش تنها کسی است که حقوق نگرفته/ قهرمان شویم، با اسبم از امارات تا گنبد می‌روم/ شانسی به بیرانوند گفتم راست برو


انتهای پیام / 

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
پس با این حساب از این به بعد تیم ملی فوتبال با ترافیک بازی های تدارکاتی موجهه است!!!!!!!
آخرین اخبار