‍ فرماندار هرسین

دستاورد‌های انقلاب باید به نسل های آینده منتقل شود

‍ فرماندار هرسین گفت: دغدغه مسئولین باید اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب باشد بزرگداشت دهه فجر امسال باید نسبت با سال‌های گذاشته کاملا متفاوت باشد.  

دستاورد‌های انقلاب باید به نسل های آینده منتقل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین  از اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب بعنوان مهمترین وظیفه مسئولین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی اتحاد و انسجام را برای هموطنان و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد.

 وی بیان داشت: در حال یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، آمریکا، اسرائیل و کشور‌های مرتجع عرب با ریال‌های سعودی ریشه‌های اقتصادی و منابع درآمدی کشور را هدف گرفته اند و بدنبال نا امید کردن مردم هستند و برای مقابله با آنان و جنگ رسانه‌ای آنان باید اول از خود شروع کنیم و عملا و جهادگرانه از مقام معظم رهبری پیروی نماییم.

 شاه آبادی بیان داشت: از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اداره امور کشور بدست مردم است نباید از جنگ رسانه‌ای دشمنان غافل باشیم، باید با پیوند نسل‌ها و آگاه سازی در مدارس با آنان مقابله کنیم.

وی  ادامه داد: دلسوزان و تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید دغدغه حفظ دستاورد‌های نظام و انتقال آن به نسل‌های جدید را داشته باشند.

فرماندار هرسین بیان کرد: در اوائل انقلاب گروهک‌های معاند نظام با ترفند‌های گوناگون و ناجوانمردانه سعی در نابودی اتحاد و انسجام مردم داشتند که جنگ تحمیلی شروع شد، همه قلب‌ها برای امام می‌تپید و هر کس در هر جایگاهی برای دفاع از کشور بپاخواست و با خون شهدا کشور و اتحاد مان حفظ شد.

 حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین اظهار داشت: خداوند را شاکریم از اینکه اسلام در زمان ما قدرت پیدا کرده و دشمنان از قدرت آن هراس دارنددشمنان در تلاش هستند مردم را نا امید کنند و وظیفه ما و مسئولین تزریق امید به جامعه است.


 امام جمعه هرسین عنوان کرد: علیرغم تحریم‌هایی که به گفته دشمنان در تاریخ بی سابقه بوده است در زمینه‌های مختلف علمی، دانش هسته‌ای، پزشکی، صنعتی، نانو، کشاورزی  در رتبه‌های نخستین جهانی قرار داریم و رشد معجزه گونه‌ای داشته ایم.

 اجرایی ادامه داد: نسل‌های جدید باید بفهمند این رشد و ترقی را مدیون انقلاب هستیم و دیگر همانند رژیم گذشته وارد کننده علم و دانش و کوچکترین نیاز‌های کشور نیستیم.

 امام جمعه هرسین در پایان سخنانش بر اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب به مردم و نسل‌های جدید توسط مسئولین تاکید کرد و از مسئولین خواست با حضور در مدارس و مساجد و نصب بیلبورد در سطح شهر خدمات چهل ساله انقلاب را اطلاع رسانی نمایند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار