انقلاب اسلامی دارای بزرگترین سرمایه فرهنگی است و رسانه ها از این سرمایه دفاع کنند.

انقلاب اسلامی دارای بزرگترین سرمایه فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم در آیین افتتاح  نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج گفت:رویدادفرهنگی تجمیع ۳ موضوع دیجیتال ، مطبوعات و کتاب است.

وی افزود: تولیدات ادبی در یک کشور اگر مقدمات آن فراهم شود افق روشنی را می‌تواند طی کند.

احمدی با بیان اینکه کتاب پابه پای تحولات بشری بهترین منبع است بیان کرد: یکی ازموارد توسعه انسانی در دنیا تولید اندیشه در بستر کتاب هست.

استاندر با اشاره به اینکه  بهمن پایدار و به یاد ماندنی امسال با کتاب آغاز شده است گفت : امید که انس و همدلی مردم و مسئولان با کتاب ادامه داشته باشد و در کنار کتاب از ایده ناشران استفاده کنیم .

احمدی  با اشاره به حضور مطبوعات  در این نمایشگاه افزود:امروز موج اطلاعات که به ما منتقل می شود  قابل مقایسه با گذشته نیست دسترسی به اخبار و اطلاعات آسان شده است.

وی گفت:  رسانه ها بستر مهمی در فضایی در اختیار ما قرار می‌دهند که از تحولات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مطلع شویم.

احمدی افزود: رسانه‌های ما باید از رنجی که ملت بزرگ ایران در ۴ دهه اخیر برای این استقلال کشیده اند دفاع کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه های امروز ما باید شجاعت و شهامت داشته باشند  و وای به روزی که به خاطر لبخند و متامع خودمون در معرض معاوضه قرار بگیریم.

احمدی با بیان اینکه قلم زنی که فهم درستی از مطالبات مردم نداشته باشدفعال رسانه نیست افزود: قدرت قلم زنی برای مافراهم شده همه باید اهتمام بورزیم از عزت مردم دفاع کنیم.

انتهای پیام/غ

 رسانه ها باید از زحمات چهار دهه انقلاب دفاع کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.