هدیه دولت به خانوار‌های کم درآمد

۴ هزار خانوار روستایی و عشایری مازندران ۲۰۰ هزار تومان سبد کالا دریافت کردند.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران ۸۸ هزار خانوار را زیر پوشش بیمه قرار داده است، گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت رفاه و تعاون اجتماعی ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۴ هزار خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران واریز شد.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه شده است تلاش خواهد شد این سبد کالا تا پایان سال به حساب همه بیمه شدگان استان واریز شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران از فعالیت ۱۲۰ کارگزار این صندوق در استان خبر داد و گفت:: همه ساکنان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار خانوار می‌توانند برای بهره مندی از مزایای این صندوق به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

ابراهیمی، بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال بیمه‌ای را از مزایای بیمه اجتماعی اعلام کرد و گفت: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال برای بیمه یک ساله و استفاده از این مزایای از ۲۴۰ هزار تومان تا حداکثر ۵۴۰ هزار تومان می‌توانند پرداخت کنند.

انتهای پیام/ م

دریافت سبد کالای ۴ هزار خانوار روستایی و عشایری در مازندران

برچسب ها: بیمه ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.