تلاش نافرجام کره جنوبی برای داشتن کاندیدا در اسکار ۲۰۱۹

آکادمی اسکار فیلم سینمایی هیجان انگیز و موفق «سوزان؛ Burning» نماینده کره جنوبی را در بین پنج نامزد فیلم‌های خارجی زبان قرار نداد.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هالیود ریپورتر، دوستداران فیلم در کره جنوبی امیدوار بودند که فیلم سینمایی «سوزان» به کارگردانی لی چانگ دونگ به عنوان اولین نامزد کره جنوبی در اسکار حضور داشته باشد اما این رویا محقق نشد.

این فیلم سینمایی در نخستین لیست اسکار شامل ۱۵ فیلم حضور داشت، اما در نهایت موفق به قرار گرفتن در لیست پنج نامزد نهایی نشد.

منتقدان فیلم سینمایی معتقد هستند که این فیلم در بازیگری و تصویر برداری بسیار موفق بوده و در مجموع این فیلم را به یک اثر با ارزش تبدیل کرده است. البته منتقدان به رقیب‌های این فیلم سینمایی از جمله «سارقان فروشگاه» و «رما» نیز اشاره کردند و نامزد نشدن فیلم «سوزان» را به دلیل وجود چنین رقبای شایسته‌ای اعلام کردند.

از بازیگران معروف این فیلم می توان به «استوین یون» بازیگر سریال «مرده متحرک؛ Walking Dead» اشاره کرد.

فیلم «سوزان» اولین کار لی چانگ در هشت سال گذشته بوده است که جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان را از آن خود کرد و در جشنواره بهترین فیلم در لس آنجلس دوم شد. از این فیلم توسط «هالیوود ریپورتر» بسیار تمجید شده و گفته می شود این فیلم در لیست فیلم‌های محبوب رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما نیز حضور دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار