در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح شد؛

نمکی: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت با یک نگاه جدید اقتصادی هستیم

سرپرست وزارت بهداشت گفت: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت با یک نگاه جدید اقتصادی به بسته‌های طرح هستیم.

نمکی: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت با یک نگاه جدید اقتصادی هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت و درمان در حاشیه هیئت دولت با اشاره به طرح تحول سلامت، گفت: ما به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت با یک نگاه جدید اقتصادی به بسته‌های طرح هستیم، در تلاش هستیم تا با همکارانمان در رابطه با استقرار سیستم ارجاع پزشکی خانواده و پرونده الکترونیک سلامت به نقطه نظر مشترک برسیم.

وی افزود: چند روز پیش بنده به استان مازندران درباره اجرای طرح پزشکی خانواده و سیستم ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت سفر کردم، طی جلسه دیروز با وزیر ارتباطات مقرر شد، آذری جهرمی شنبه به همراه تیم ما سفری به استان مازندران برای رفع مشکلات نارسایی پرونده الکترونیک سلامت داشته باشد.

سرپرست وزارت بهداشت اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که تا اوایل بهار سال آینده برای ۵ استان سیستم ارجاع پزشکی خانواده و پرونده الکترونیکی سلامت مستقر کنیم.

نمکی همچنین درباره پروژه‌های وزارت بهداشت در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پروژه‌های زیادی افتتاح خواهد شد از جمله بهره برداری از تخت‌های بیمارستانی، تکمیل کلینک‌های تخصصی و مراکز بهداشتی و درمانی در هر حاشیه شهرهای کشور در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار