دعوت از عکاسان فارس برای شرکت در اردوی عکاسی آشنایی با وقف

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از عکاسان فارس برای شرکت در اردوی عکاسی آشنایی با وقف دعوت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد یزدانی مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: این اردو با همکاری کمیته فنی ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری در شهر شیراز برگزار می‌شود و زمان محل تجمع و حرکت عکاسان، ساعت ۹ صبح، ۵ بهمن ماه امسال واقع در سه‌راه نمازی، روبروی کلانتری عباسیه شیراز مشخص شده است.

دعوت از عکاسان فارس برای شرکت در اردوی عکاسی آشنایی با وقف

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردو‌های متعددی تا پایان زمان دریافت آثار این جشنواره ادامه داد: این اردو‌ها باهدف معرفی اماکن موقوفه، بقاع متبرکه و آشنایی بیشتر با دستاوردها، آثار فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و وقف، ویژه هنرمندان عکاس سطح کشور و آشنایی آنان با سنت حسنه وقف انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار و سایر رویداد‌های جشنواره به نشانی اینترنتی www.oghaffestival.ir و یا صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به آدرس @oghafphotofestival و یا کانال‌های جشنواره در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/oghafphotofestival و پیام‌رسان بله به نشانی bale.ai/oghafphotofestival مراجعه کنند.
انتهای پیام/ت

دعوت عکاسان فارس برای شرکت در اردوی عکاسی با موضوع وقف

برچسب ها: اداره اوقاف ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار